• Regulamin

§1 Postanowienia ogólne

1. W Regulaminie stosowane są następujące pojęcia:

a) Geekyhome.pl, Sprzedawca, Sklep - Wojciech Szmydt „SOLIDNA FIRMA” z siedzibą w Pakości, przy ul. Św. Jana 19, kod pocztowy: 88-170, NIP: 556-157-58-41, REGON: 340543303 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

b) Klient, Kupujący – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym geekyhome.pl. Może ona kupować w sklepie internetowym geekyhome.pl po zarejestrowaniu się w nim lub bez rejestracji.

2. W Regulaminie określone są zasady, na jakich prowadzona jest sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem geekyhome.pl.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które są oferowane w sklepie internetowym geekyhome.pl.

4. Produkty ze sklepu internetowego geekyhome.pl sprzedawane są w Internecie lub przez telefon.

5. Sklep internetowy geekyhome.pl nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

6. Nie jest konieczna rejestracja w sklepie internetowym geekyhome.pl, aby kupić produkt.

7. Każdy Kupujący ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed zrobieniem zakupów w sklepie internetowym geekyhome.pl.

§2 Przedmiot sprzedaży

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty, które są prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego geekyhome.pl.

2. Wszystkie produkty w sklepie internetowym geekyhome.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca może jednak oferować też produkty krótko używane lub pochodzące z ekspozycji, które będą odpowiednio oznaczone i opisane w ofercie.

3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć rzeczy wolne od wad. [Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]

4. Sprzedawca na bieżąco aktualizuje ofertę produktów, które są prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego geekyhome.pl.

§3 Płatności

1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego geekyhome.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.

2. Klient za zamówienie może zapłacić na kilka sposobów, zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierze. Jeśli Klient wybierze dostawę towarów:

a) przez przewoźnika – możliwe jest zapłacenie:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez szybkie płatności online (przedpłata),
  • gotówką (przy odbiorze).

b) do paczkomatu – możliwe jest zapłacenie:

  • przelewem (przedpłata),
  • elektronicznie przez szybkie płatności online (przedpłata),
  • kartą w paczkomacie (przy odbiorze).

3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie szybkich przelewów internetowych lub Blik jest operator bramki płatniczej payNow - mBank S.A.

4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

4. W przypadku wybrania szybkich płatności online dostępne są również następujące karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

7. Sprzedawca zwraca szczególną uwagę na kwestie ochrony środowiska, dlatego wystawiana jest faktura w formie elektronicznej. Klient ma gwarancję autentyczności jej pochodzenia oraz integralność treści.

8. Sprzedawca nie odpowiada za błędne dane, które Klient wskaże jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.

9. Każdą fakturę elektroniczną zostanie dostarczana na adres e-mail, który zostanie podany przez Klienta podczas rejestracji lub składania zamówienia. Zmianę adresu e-mail Klient może poinformować Sprzedawcę wysyłając e-mail na adres: kontakt@geekyhome.pl. Jeśli Klient zmieni adres e-mail i Sprzedawca nie zostanie o tym poinformowany, korespondencja będzie wysyłana na dotychczasowy adres e-mail. Będzie ona traktowana jako prawidłowo doręczona.

10. Klient może również edytować adres e-mail w Strefie Klienta, jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem. W tym przypadku nie ma potrzeby informowania nas o zmianie adresu e-mail.

11. Możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, powiadom nas o tym fakcie wysyłając wiadomość na adres kontakt@geekyhome.pl. Zastrzegamy, że możemy naliczyć dodatkową opłatę w wysokości 10 zł netto za każdorazową wysyłkę papierowej faktury na adres wskazany przez Klienta.

§4 Sprzedaż treści cyfrowych

1. Treści cyfrowe sprzedajemy na zasadach, które określa ten Regulamin.

2. Treści cyfrowe to dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej (np. klucze aktywacyjne), również zapisane na nośniku materialnym (np. płyta CD, płyta DVD itp.).

3. W umowach o dostarczanie treści cyfrowych działamy wyłącznie jako dystrybutor. Nie jesteśmy licencjodawcą treści cyfrowych, które dystrybuujemy. Umowę licencyjną zawierasz z licencjodawcą.

4. Umowę licencyjną z licencjodawcą zawierasz:

a) w chwili, w której akceptujesz tę umowę podczas instalowania treści cyfrowych, lub

b) na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jeśli nie ma wymogu akceptacji umowy licencyjnej.

5. Gdy sprzedajemy Ci treści cyfrowe, które dostarczamy na trwałym nośniku materialnym, odpowiadamy wyłącznie za wady nośnika, na którym utrwalono treść cyfrową. Nie odpowiadamy za wady (błędy) treści cyfrowych umieszczonych na tym nośniku.

6. Za wady treści cyfrowych przekazywanych w formie kluczy aktywacyjnych odpowiada licencjodawca.

7. Za Twoją zgodą jako konsumenta spełniamy świadczenie z umowy o dostarczanie treści cyfrowych – które nie są zapisane na nośniku materialnym – przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy. To oznacza, że gdy za Twoją zgodą dostarczymy Ci produkty lub umożliwimy ich pobranie bez użycia trwałego nośnika, np. udostępnimy Ci klucz aktywacyjny – Twoje prawo odstąpienia od umowy wygasa. [O terminie odstąpienia od umowy mówi art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.]

8. Jeśli jako konsument zawrzesz z nami umowę o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym – nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, gdy:

a) za Twoją wyraźną zgodą zaczniemy tę umowę realizować, zanim upłynie termin odstąpienia od umowy, oraz

b) poinformowaliśmy Cię o utracie prawa do odstąpienia od umowy. [Podstawa prawna: art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.]

9. Jeśli jako konsument kupisz od nas nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, które dostarczymy Ci w zapieczętowanym opakowaniu, i je otworzysz – nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. [Podstawa prawna: art. 38 ust. 9 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.]

§5 Realizacja zamówienia oraz funkcjonowanie sklepu internetowego

1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać poprzez witrynę internetową geekyhome.pl. Możesz to robić na dwa sposoby:

a) przez konto użytkownika – jeśli zarejestrujesz konto na stronie internetowej geekyhome.pl/register/ i zaakceptujesz Regulamin,

b) bez konieczności zakładania konta użytkownika – jeśli zaakceptujesz Regulamin.

2. Jako Klient naszego sklepu internetowego możesz:

a) robić w nim zakupy i korzystać z indywidualnych rabatów,

b) uczestniczyć w promocjach i konkursach,

c) oceniać i opiniować produkty.

3. Jako zarejestrowany użytkownik sklepu możesz:

a) śledzić swoją aktywność w naszym systemie,

b) współdecydować o wyglądzie i kształcie naszego sklepu internetowego.

4. Zarejestrujesz się, gdy wypełnisz wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.

5. Po zarejestrowaniu się otrzymasz e-mailem odnośnik do strony internetowej, dzięki któremu aktywujesz konto. Aktywacja pozwala zalogować się do sklepu internetowego.

6. Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka prywatności, którą znajdziesz pod adresem: https://geekyhome.pl/news/n/230/Polityka-prywatnosci. [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]

7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celach:

a) realizacji zakupów - składania zamówień,

b) rejestracji konta Klienta (jedynie w przypadku wybrania opcji rejestracji konta),

c) realizacji zgłoszonych reklamacji,

d) zgody dla wyboru preferowanej formy przekazywania informacji marketingowych,

e) zgody dla zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które ma na celu przygotowanie oferty uwzględniającej specjalne rabaty i promocje,

f) marketingu produktów i usług dostępnych w sklepie internetowym geekyhome.pl, w tym w celach analitycznych i profilowania, gdzie uzasadnionym interesem jest prowadzenie marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych. Profilowanie danych ma na celu badanie preferencji zakupowych Klientów oraz w ramach opieki nad nimi - przygotowanie oferty produktów lub usług uwzględniającej preferencje zakupowe,

g) przeprowadzania badania opinii Klienta, na podstawie udzielonych odpowiedzi w ankiecie, gdzie uzasadnionym interesem jest doskonalenie jakości obsługi i świadczonych usług,

h) kontaktu - udzielenia informacji, gdzie uzasadnionym interesem jest opieka nad Klientem oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania,

i) dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami.

8. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Swoje dane możesz zmieniać w strefie klienta.

9. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym:

a) zapoznajesz się z treścią oferty danego produktu,

b) dodajesz wybraną liczbę produktów do koszyka – jeśli są dostępne,

c) wybierasz sposób dostawy lub odbioru produktu,

d) wybierasz sposób płatności,

e) podajesz dane do wysyłki produktu,

f) zapoznajesz się z podsumowaniem zamówienia,

g) składasz zamówienie za pomocą odpowiedniego przycisku,

h) opłacasz zamówienie za pomocą płatności internetowych lub przy odbiorze zamówienia (w zależności od wybranej opcji).

10. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 2 dni robocze. Jeśli przez ponad 2 dni robocze nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować, żeby zrealizować zamówienie – anulujemy zamówienie.

11. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na adres e-mail, który podasz w danym zamówieniu.

12. W przypadku, gdy zakupiony przez Klienta towar będzie niedostępny w hurtowni podczas realizacji zamówienia przez Sprzedającego, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niedostępności towaru. Klient w tej sytuacji ma prawo do [Podstawa prawna: art. 543 Kodeksu Cywilnego]:

a) żądania zrealizowania umowy sprzedaży z uwzględnieniem opóźnienia,

b) odstąpienia od tej umowy i odzyskanie wpłaconej sumy pieniężnej.

13. W przypadku, gdy niemożliwe będzie zrealizowanie umowy sprzedaży z uwzględnieniem opóźnienia Sprzedawca zwróci Klientowi wpłacone pieniądze.

14. Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:

a) używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,

b) masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,

c) masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

Są to minimalne zalecane wymagania technicznie, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.

15. Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego, nie możesz dostarczać treści bezprawnych.

16. W dowolnym momencie i bezpłatnie możesz usunąć konto użytkownika oraz rozwiązać umowę o świadczenie usług związanych z funkcjonowaniem naszego sklepu internetowego, którą zawarliśmy z tobą przy rejestracji Twojego konta użytkownika.

17. Reklamacje na usługi naszego sklepu związane z działaniem Twojego konta użytkownika oraz działaniem sklepu internetowego możesz złożyć na adres: kontakt@geekyhome.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia, w którym ją otrzymamy.

18. Kiedy korzystasz z możliwości wystawiania opinii o produktach w sklepie internetowym geekyhome.pl, nie możesz zamieszczać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności: używać wulgaryzmów, nawoływać do przemocy lub nienawiści, propagować rasizmu, uwłaczać czyjejś godności, głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi, podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe, służą promowaniu produktów i usług podmiotów konkurencyjnych wobec nas lub odsyłają do ofert produktów i usług takich podmiotów. Jeśli nie stosujesz się do tej zasady, możemy usunąć lub zmodyfikować opinię sprzeczną z tym Regulaminem, aby uniemożliwić dostęp do niej innym użytkownikom.

19. Klient posiadający konto w naszym sklepie internetowym zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu za pomocą korespondencji e-mail.

20. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych zmian w Regulaminie, przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

21. Zamówienia złożone przez Klienta przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

22. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obwiązującego.

23. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedawcą a Klientami będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą Kodeks postępowania cywilnego z dnia 17.11.1964 r.

§6 Dostawa

1. Produkty zamawiane w naszym sklepie internetowym geekyhome.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz: przez przewoźnika lub do paczkomatów w miejsce, które wskażesz. Jeśli zamówisz produkty, których z powodu zbyt dużych gabarytów nie można odebrać w paczkomacie podczas składania zamówienia nie będziesz mieć możliwości wyboru takiej dostawy lub zostaniesz o tym poinformowany mailowo przy realizacji zamówienia.

3. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz na https://geekyhome.pl/news/n/232/Dostawa.

4. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 10 dni roboczych. Kiedy sprzedajemy produkty w ramach przedsprzedaży, przybliżony czas realizacji zamówienia określamy w ofercie danego produktu.

5. Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Ciebie, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu produktu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie. Jednocześnie informujemy Cię pisemnie o Twoim prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na nasz koszt. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy, a my ponosimy koszt zwrotu rzeczy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]

6. Kiedy odbierasz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpisujesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.

7. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić:

a) w momencie odbioru – przewoźnikowi,

b) w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki wysyłając wiadomość na adres kontakt@geekyhome.pl– oraz

c) w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.

8. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy Ci:

a) spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz

b) zgłosić uszkodzenie – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki – wysyłając wiadomość na adres kontakt@geekyhome.pl.

9. Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, potwierdzasz odbiór poprzez system informatyczny paczkomatu. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.

10. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego przesyłki dostarczonej do paczkomatu, zalecamy Ci:

a) wskazać uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu,

b) umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała, i zamknąć tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,

c) zgłosić to:

· właścicielowi danego paczkomatu w momencie próby odbioru jako reklamację – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,

· nam – w ciągu 24 godzin od próby odbioru przesyłki – wysyłając wiadomość na adres kontakt@geekyhome.pl.

11. Jeśli produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, i może to mieć związek z dostawą do paczkomatu, zalecamy Ci zgłosić to:

a) w najbliższym oddziale lub w siedzibie właściciela paczkomatu – w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki – aby sporządzić protokół stanu przesyłki oraz

b) nam – w ciągu 24 godzin od odebrania produktu – wysyłając wiadomość na adres kontakt@geekyhome.pl.

Jedno zamówienie możemy rozdzielić na mniejsze przesyłki – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, się nie zmienia. Rozdzielamy go na poszczególne przesyłki. Jeśli zostanie anulowana część zamówienia, niezależnie od przyczyn korygujemy i zwracamy wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do anulowanej części zamówienia.

§7 Prawo do odstąpienia od umowy

1. Jako Klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać:

a) e-mailem na adres: kontakt@geekyhome.pl,

b) pocztą na adres naszej siedziby: Wojciech Szmydt „SOLIDNA FIRMA” z siedzibą w Pakości, przy ul. Św. Jana 19, kod pocztowy: 88-170.

2. Punkt 1 stosuje się także dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r. przez osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

3. Możesz wykorzystać formularz, który stanowi załącznik w wiadomości e-mail wysłanej podczas złożenia przez Klienta zamówienia. Załącznik znajdziesz na stronie internetowej: https://geekyhome.pl/news/n/233/Zwroty-i-reklamacje. [Podstawa prawna: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.]

4. Termin 14-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym, jak spełnimy świadczenie, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;

b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb;

c) w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) zawartych w drodze aukcji publicznej;

e) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli realizację umowy rozpoczęliśmy za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu odstąpienia od umowy i po tym, jak poinformowaliśmy Cię, że w tej sytuacji tracisz prawo odstąpienia od umowy,

f) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz, którą dostarczamy w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

7. Większość produktów dostępnych w naszym sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Zalecamy nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez 14 dni od doręczenia produktu.

8. Produkt odsyłasz niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

9. Kiedy kupujesz produkt główny w zestawie z innym produktem, zawierasz umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Nie przewidujemy możliwości jej częściowego utrzymania, jeśli wykonasz prawo odstąpienia co do części tej umowy. Możesz odstąpić od umowy jedynie w całości. Jeśli odstępujesz od umowy sprzedaży produktu zakupionego w zestawie z innym produktem, zwracasz cały zestaw produktów. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec umowy sprzedaży. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do głównego produktu za 1 grosz.

10. Jeśli w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy odstępujesz od umowy bez podania przyczyny, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.

11. Uprawnienia i obowiązki określone w części Prawo do odstąpienia od umowy dotyczą Cię wyłącznie, jeśli masz status konsumenta lub osoby fizycznej, o której mowa w punkcie 2 – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta – i kupujesz produkty na podstawie umowy zawartej na odległość. [Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]

§8 Reklamacje

1. Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji.

2. Oczekujemy, że zgłosisz nam usterki techniczne produktu.

3. Reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym zalecamy zgłosić za pomocą poczty elektronicznej wysyłając e-maila na adres: kontakt@geekyhome.pl. W wiadomości należy dodać takie informacje jak:

a) numer zamówienia,

b) imię i nazwisko Klienta,

c) opis zgłoszenia.

4. Kiedy przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne, wysyłamy Ci wiadomość e-mail. Podajemy w niej instrukcję postępowania reklamacyjnego.

5. Reklamowany produkt dostarczasz do naszej siedziby na adres: Wojciech Szmydt „SOLIDNA FIRMA”, ul. Św. Jana 19, 88-170 Pakość.

6. Zalecamy czytelnie oznaczyć przesyłkę reklamacyjną, przede wszystkim numerem zamówienia. . Od tego zależy sprawny przebieg procedury reklamacyjnej, zwłaszcza odbiór przez nas przesyłki. Brak numeru zamówienia uniemożliwia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i znacznie opóźnia rozpatrzenie sprawy.

7. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymujesz dokumentację z wynikiem ekspertyzy serwisowej.

8. Większość produktów, które oferujemy, jest objęta gwarancją producenta.. Gdy ten, kto daje gwarancję na produkt, wystawia oświadczenie gwarancyjne, warunki gwarancji określa karta gwarancyjna. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta, które wynikają z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej.

9. W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]

10. Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jako Klient będący konsumentem masz prawo: a) złożyć swoją skargę m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. b) złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595). [Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.]

11. Uprawnienia i obowiązki określone w części Reklamacje dotyczące konsumenta stosuje się także dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r. przez osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.